Blog parentingowy dla rodziców, którzy chcą wiedzieć więcej
My

Trzy.

Córka nam się postarzała o rok przez tą 13:)
A tak serio to w święta skończyła 3 miesiące. Cóż mogę napisać? To już jest babka! Cudowności! Nie spodziewałam się, że oszalejemy na jej punkcie do tego stopnia. Graniczy to już z wariactwem!
A tu ja! 3-miesięczna baba:)

Nie mogę Wam złożyć noworocznych życzeń, bo aktualnie zjadam swoją łapkę.
No dobrze! Najlepszego 2013!

Ten wpis ma 53 komentarzy

  1. Magda M

    piekne zdjecia! a ten napis ahh

    100wka!

  2. olga i okolice

    Idealna baba dla mojego staruszka!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Milowe Wzgórze

    Piękna! A sukienka boska 🙂 karmisz na tym fotelu?

  4. 9 miesięcy z brzuchem

    Śliczna Twoja córeczka! 🙂 W tej sukieneczce wygląda jak królewna! 🙂

  5. Misiowa mama

    Piękna jest 🙂

  6. zuzia-zu

    Boskie zdjecia Lilki. Pozdrowienia od Leona i Antka

    • An.

      Dziekujemy! a jak tam chlopaki sie miewaja???

    • zuzia-zu

      Chłopaki dobrze, rosną jak na drożdżach. Właśnie sie na spacer szykujemy. Wybrać sie z nimi to nie lada wyczyn 🙂

    • zuzia-zu

      Chłopaki dobrze, rosną jak na drożdżach. Właśnie sie na spacer szykujemy. Wybrać sie z nimi to nie lada wyczyn 🙂

    • An.

      Oj, podziwiam! Ja dzis na spacer wyszlam (a wlasciwie wybieglam) cala mokra, w niezalozonym do konca bucie…

  7. mo wie

    Gratulacje dla szanownej jubilatki:) Zachwycająca i elegancka jak zawsze:) A fotel ma piękne obicie, gdybym taki miała, to pewnie Tymek po matury byłby karmiony piersią;)

    • An.

      To nie jest fotel!!! To tron!
      A fotel D. nam kupil jak bylysmy jeszcze w szpitalu. Ot, taka siurpryza:)

    • mo wie

      No jasne, że tron – w końcu Lilijka to księżniczka;) fajny mąż, co takie prezenty robi:)

  8. mama iskierki

    O matuchno!!!!!! Jaka cudna pultynka!!!! :))))
    Piękne literki 🙂

  9. Gizanka

    Cudna jest!:) I jaka sukieneczka:) – Boska

  10. ilonas

    Corcia widac ze wyssala styl z mlekiem matki! Śliczna jak zawsze 😉 a ten jezyczek mały uwielbiam hehe

  11. Aga

    ale sliczny aniołeczek:)

  12. takatycia

    Śliczna dziewczynka 🙂

  13. Havana

    Pięknotka 🙂
    An.wścibska będę wiem,ale prosze Cię nie sadzaj jej…

    • An.

      To pierwszy raz kiedy jest w takiej pozycji. Sesja trwała 5 minut. Nie martw sie o nas, wiemy jakie pozycje są odpowiednie dla 3- miesieczniaka:)

  14. ZEZULLA

    😀
    Ty zobaczysz co się będzie dziać za miesiąc, dwa, trzy….bzik miłościowy gwarantowany!:D

  15. ononaono

    Piękne zdjęcia, nie dziwi Wasze wariactwo 🙂

  16. el perezoso viajero

    Chyba ciut za wcześnie na sadzanie. Ale skoro jej się podobało…
    Wygląda jak księżniczka 😉

    • An.

      Spoko, spoko:) jeszcze jej nie sadzamy i sadzania nie mamy w planach. Na kilka minut tylko. Lila uwielbia taka pozycje, a nie ma za dużo okazji do takiego oglądania swiata. Nie używamy żadnego lezaczka, Fotelik tylko w podróży. A tak btw jak sie złapie za moje palce to sie podciaga sama:D

    • el perezoso viajero

      To tak jak Karol – ale tylko jeśli i tak już głowę ma wyżej (czyli np gdy jest oparty o rogala do karmienia). Z zupełnie płaskiej pozycji nie podciąga się.

  17. lavinka

    Lila baletnica, słodkie. Naszą chowamy na pirata! 🙂

  18. dookola nas H.G.K.

    Lilka – Księżniczka istna!! Lubię takie zawadiackie uśmieszki Maluchów;-) no i sto lat;*

  19. salomea

    Piękna. W tej sukience prezentuje się bosko, juž jej pewnie za długo nie ponosi. 6,5kg – dobry osiąg.

  20. MałyRycerzMaurycy

    Cudowności, Boski motylek!
    Minki liluchowe powalają – i takie „bystre oko”!

  21. nasza szafa

    Pięknie, i ta sukienka mała dama:)

  22. mamazklasa

    Brakuje jej skrzydełek bo w sukience wygląda niczym aniołek! 🙂

  23. mo wie

    Kochana – pięknych, radosnych Świąt:) W mailu skreśliłam Ci kilka dłuższych życzeń:) pzdr z Tymkiem:)

  24. by M ❤

    Jaka słodziutka!

  25. Matylda

    Wszystkiego najlepszego dla małej Królewny!!

  26. Aneta Kowalska

    przepiękna panienka:)

    pozdrawiam i zapraszam do nas http://www.swiat-karinki.blogspot.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *